Czas realizacji zamówienia

Zakupiony towar - o ile jest dostępny od ręki - wysyłamy standardowo w terminie do 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przelew na rachunek bankowy, wpłata online poprzez PayPal) lub wybrania przez Klienta w zamówieniu opcji płatności za pobraniem (o ile ta opcja jest dostępna). W przypadku, gdy dostawa ma miejsce poza teren Polski (inne kraje Unii Europejskiej) nie ma możliwości płatności za pobraniem, za zamówienie należy zapłacić z góry (przelewem na rachunek bankowy lub poprzez płatności PayPal). W przypadkach, gdy dany towar nie jest dostępny od ręki termin realizacji zamówienia na ten towar podany jest w jego opisie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie dostarczenia przesyłki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.

Bezpieczeństwo przesyłek

GeodisKażdy towar przed wysyłką jest bardzo starannie zapakowany oraz ubezpieczony. Staramy się zminimalizować do minimum ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu, stąd większość towarów (za wyjątkiem przesyłek drobnicowych, paczek) jest zawsze wysyłana na paletach, starannie zapakowana w folie i listwy ochronne, oznaczona etykietami ostrzegawczymi (np. ostrożnie szkło) oraz dla bezpieczeństwa spięta taśmami przemysłowymi PP. Nasze wysyłki realizujemy przy pomocy wyspecjalizowanej firmy spedycyjnej Geodis.

Koszty dostawy towaru

Koszty dostawy naliczane są automatycznie w momencie składania zamówienia przez Klienta i wyraźnie wskazane w momencie potwierdzania Zamówienia przez Klienta. Koszty dostawy są uzależnione od ilości zakupionych towarów, ich rodzaju oraz formy płatności. Przy opisie szczegółowym każdego produktu widoczny jest ponadto jednostkowy koszt dostawy danego towaru, zależny od sposobu płatności przez Klienta za zamówienie. Ogólna zasada jest taka, iż koszt dostawy za pobraniem jest średnio o ok. 35-40% wyższy, niż koszt wysyłki przy formach płatności z góry (PayPal, przelew na rachunek). Odbiór własnym transportem z naszego magazynu jest bezpłatny (nie naliczamy żadnych dodatkowych kosztów).

Kliknij aby zobaczyć cennik dostaw.

Uwagi końcowe, reklamacje odnośnie uszkodzeń w dostawie

Podając adres email w zamówieniu otrzymacie Państwo automatycznie numer listu przewozowego, dzięki czemu można śledzić z poziomu strony przewoźnika Geodis, co aktualnie dzieje się z wysłanym towarem. Istnieje możliwość magazynowania zakupionego towaru do 3 miesięcy gratis.

Przy odbiorze towaru należy starannie sprawdzić stan zewnętrzny opakowań w które są zapakowane produkty. W przypadku jeżeli Klient w trakcie odbioru przesyłki stwierdzi, iż zewnętrzne opakowanie jest uszkodzone lub naruszone w taki sposób, iż zaistniała możliwość uszkodzenia dostarczonego produktu/ów należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kierowcy przewoźnika. W sytuacji uszkodzenia produktu należy spisać wraz z przedstawicielem przewoźnika protokół reklamacyjny. Umożliwi to szybkie postępowanie reklamacyjne dotyczące uszkodzenia w dostawie.

UWAGA! 
Przewoźnik ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu Klienta wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze (np. kabiny prysznicowe, wanny itp.) może ona zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Nasza firma nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki, jednak z doświadczenia wiemy, że dostawy mają przeważnie miejsce w godzinach 13:00 - 16:00.